Aktuelno ThingLink

Published on april 24th, 2013 | by vuja

0

Marketari su upravo dobili novo oružje, kako do fanova na Facebook-u: ThingLink


“Slika govori više nego hiljadu” reči više nija fraza barem što se tiče društvenih mreža. Zvanično na Fejsbuku, od utorka ujutro, uz pomoć ThingLink -a možete kreirati popularne interaktivne slike.

To znači da od sada možete postovati fotografiju u kojoj se nalaze drugi sadržaji: video, tekstovi, druge fotografije koje  možete pregledati bez napuštanja fejsbuk tajmlajna, dati svojoj slici sasvim nov smisao.

ThingLink omogućava korisniku  da poboljša sliku linkovima ka drugim izabranim sadržajima. Kada pređete mišem preko ikonica koje se vide na slici prikazuje se prisustvo dodatnog sadržaja. Zatim, sa jednim klikom, korisnici mogu da otvore YouTube video snimke, audio snimke, druge sajtove i bilo šta drugo bez da odlaze sa posta. Pogledajte primer kao to izgleda u praksi:

Ovakve interaktivne slike možete postaviti o na svom sajtu. Ova je postavljena zahvaljujući WP plaginu: http://wordpress.org/extend/plugins/thinglink/

U teoriji, ceo paket nudi veliku mogućnost za brendiranje, koje imaja za cilj da se bzo postavi što je moguće više informacija publici.

ThingLink nije prvi interaktivni servis za slike na Fejsbuku – Stipple je krenuo u januaru – ali njegovo prisustvo nije ukazivalo na rastući trend. Predhodno u novembru, ThingLink je debitovao na Tvitter-u. Od tada, slike koje su bile sa ThingLink sadržajem bile su pet puta vidljivije nego obično. Dakle, zahvaljujući ovim rezultatima i Fejsbuk je odlučio da omogući ovu aplikaciju.

Da li interaktivne slike kao što su ThingLink imaju budućnost na mreži? Recite nam šta mislite.

Tags: , ,


About the Author



Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Možete koristiti ove HTML oznake i atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Back to Top ↑